м. Київвул. Кільцева дорога 14
+38 (044) 207 50 50 moc.liamg%40ssrotomlati

м. Київвул. Кільцева дорога 14
+38 (044) 207 50 50 moc.liamg%40ssrotomlati

Майбутнє належить тим, хто має велику історію

Легенда почалася в 1910 році, коли Cavalier Ugo Stella придбав акції Società Italiana Automobili Darraq, італійського заводу французького виробника автомобілів. Перша фабрика була за номером 95 Strada del Portello на північно-західній околиці Мілана, і компанія отримала назву "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili" (Ломбардський автомобільний завод), так і з'явилась абревіатура ALFA

1910 НАРОДЖЕННЯ ЛЕГЕНДИ

Image placeholder

1910 

Народження легенди

Витоки Alfa Romeo походять від The Società Italiana Automobili Darracq, заснованої в 1906 році і розташованого на площі 95, Страда дель Портелло, Мілан, Італія. Коли в компанії виникли економічні труднощі, в 1909 році, акції компанії придбав керуючий директор організації, італійський аристократ Уго Стелла.

24 червня 1910 року Стелла відновив і перейменував свою компанію на Anonima Lombarda Fabbrica Automobili - ALFA або "Альфа".

Image placeholder

1910 

Перший автомобіль

Молодий технічний директор Alfa Джузеппе Меросі був амбіційним молодим чоловіком. У Alfa Меросі розробив перший автомобіль, який вийшов із нової виробничої лінії в Мілані. У автомобіля "24HP" з'явився єдиний блок із 4,1-літровим двигуном, один приводний вал, а максимальна швидкість 62 милі в годину.

Image placeholder

1910 

Перший автомобіль

Молодий технічний директор Alfa Джузеппе Меросі був амбіційним молодим чоловіком. У Alfa Меросі розробив перший автомобіль, який вийшов із нової виробничої лінії в Мілані. У автомобіля "24HP" з'явився єдиний блок із 4,1-літровим двигуном, один приводний вал, а максимальна швидкість 62 милі в годину.

Image placeholder

1914 

Меросі розробив Alfa Grand Prix

Прагнучи створити репутацію на міжнародних гонках, Alfa поставив завдання Джузеппе Меросі розробки конкурентоспроможного спортивного автомобіля. Результатом стало Альфа Гран-Прі, перший автомобіль із двома іскровими запалюваннями. 4-циліндровий 4,5-літровий двигун допоміг досягти максимальної швидкості 87 миль / год.

Image placeholder

1915 

Перша світова війна примусила змінити плани

Початок Першої світової війни призупинив виробництво ALFA на три роки. У серпні 1915 року компанія перейшла під управління неаполітанського підприємця Ніколи Ромео, який перевів заводи на виробництво військового обладнання. Назва компанії змінилася на Società Anonima Italiana Nicola Romeo & Company, а новий логотип став "Alfa-Romeo Milano".

Image placeholder

1918

ALFA процвітала під час Першої світової війни

Автомобільне виробництво не стояло на першому місці, але компанія процвітала через виготовлення комплектуючих до військової техніки. 1918 року назва компанії була змінена на Alfa Romeo.

Image placeholder

1919

Повернення до автомобільного виробництва

Виготовлення автомобілів було відновлене 1919 року, після того як залишилися деталі для виробництва 105 автомобілів, що лежали ще на заводі ALFA з 1915 року. На початку 1920-х почалися гонки в важливих італійських серіях, почалася яскрава нова епоха

1920 СПОРТИВНА ЕПОХА

Image placeholder

1922

Перший шедевр Alfa Romeo

Alfa Romeo запустив свій RL - перший спортивний автомобіль після війни. Модель мала шестициліндровий рядний (L6) двигун з клапанами зверху, а також гальмом на всіх чотирьох колесах. Alfa Romeo RL - величезний успіх. Він став відомий як шедевр Джузеппе Мерозі та був побудований у 2640 екземплярах.

Image placeholder

1910 

Alfa Romeo переміг на Targa Florio

Молодий технічний директор Alfa Джузеппе Меросі був амбіційним молодим чоловіком. У Alfa Меросі розробив перший автомобіль, який вийшов із нової виробничої лінії в Мілані. У автомобіля "24HP" з'явився єдиний блок із 4,1-літровим двигуном, один приводний вал, а максимальна швидкість 62 милі в годину.

Image placeholder

1914

Меросі розробив Alfa Grand Prix

Прагнучи створити репутацію на міжнародних гонках, Alfa поставив завдання Джузеппе Меросі розробки конкурентоспроможного спортивного автомобіля. Результатом стало Альфа Гран-Прі, перший автомобіль із двома іскровими запалюваннями. 4-циліндровий 4,5-літровий двигун допоміг досягти максимальної швидкості 87 миль / год.

Image placeholder

1915

Перша світова війна примусила змінити плани

Початок Першої світової війни призупинив виробництво ALFA на три роки. У серпні 1915 року компанія перейшла під управління неаполітанського підприємця Ніколи Ромео, який перевів заводи на виробництво військового обладнання. Назва компанії змінилася на Società Anonima Italiana Nicola Romeo & Company, а новий логотип став "Alfa-Romeo Milano".

Image placeholder

1918

ALFA процвітала під час Першої світової війни

Автомобільне виробництво не стояло на першому місці, але компанія процвітала через виготовлення комплектуючих до військової техніки. 1918 року назва компанії була змінена на Alfa Romeo.

Image placeholder

1919

Повернення до автомобільного виробництва

Виготовлення автомобілів було відновлене 1919 року, після того як залишилися деталі для виробництва 105 автомобілів, що лежали ще на заводі ALFA з 1915 року. На початку 1920-х почалися гонки в важливих італійських серіях, почалася яскрава нова епоха

Image placeholder

1918

ALFA процвітала під час Першої світової війни

Автомобільне виробництво не стояло на першому місці, але компанія процвітала через виготовлення комплектуючих до військової техніки. 1918 року назва компанії була змінена на Alfa Romeo.

Made with